2009. június 1., hétfő

hosszú 7vége...:D

Uuu... hol is kezdjem:)
Talán az elején, igaz?:D

Hát akkor a péntek délutánról..
Hazajöttem a suliból, csináltam a dolgomat..a szokásosat..
..teregetés, mosás, vigyáztam Barnusra, teniszt néztem..
uu nagyon jó ez a Grand Slam!
váratlan fordulatokban gazdag...rich in unpredictable turns:D:D:D
ezt még nulladikban tanultam, erre az egyre azóta is emlékszem:D nem rossz..
msn-eztem is..:)
aztán este kb 3negyed 10kor megkérdeztem apáéktól, hogy szombaton átmehetek e Gyulára..
hát ezt 1 kicsit elszúrtam, hamarabb kellett volna..már tudom..
de azt mondták, hogy alszanak még rá egyet:)

aztán a szombatról..:)
felkeltem negyed 7kor (pedig szombat volt!!:)
mert anyáék indultak Szentesre gyereknapot tartani..
..és még meg kellett kérdeznem, hogy hogy aludtak:D
apa azt mondta, hogy ha meg tudom beszélni Bertával, akkor mehetek.
..és Berta olyan rendes volt, hogy elmehettem:D

így hát átmentem busszal..izgi volt..már az elsőt majdnem lekéstem:)
de megérkeztem baj nélkül:D
Ifi nap volt az adventista imaházban..
először nem sok ismerős arc volt..de a végére már úgy jöttem el..
jól esett, hogy szóba álltak velem is:D..nem éreztem magam idegennek:)
Az istentisztelet nagyon jó volt..az énekeket is ismertem:)
Aztán közös ebéd volt..de utána már jönnöm kellett haza.:(
Kocsival kivittek a pu.-ra, aztán kideült, hogy már hamarabb elment a buszom...
de aztán végül hazahoztak. (köszi:D)

És várt a takarítás..jeeeee:D:D:D
Este néztünk teniszt..aztán fürdés...vacsora...
...aztán megnéztük az Apácashow-t:D
Nagyon jó volt!:)
Jókat nevettünk rajta..már fáradtak voltunk..olyankor jó nézni:D
Szóval úgy nagyjából ez volt a szombatom..

Vasárnap bemerítés volt..
Délután meg énekeltünk..nagyon jó volt!:)

Ma pedig (hétfő) itthon vagyok..
EGYEDÜL..:D..ritka az ilyen..már kezdtem unatkozni:)
A többiek Szarvason vannak énekkari találkozón..és este 6kor jönnek..

Nincsenek megjegyzések: