2010. január 4., hétfő

új év :D

Az imaházban ezt az igeverset húztam karácsonykor:
"Gyönyörködj az Úrban, és megadja szíved kéréseit!" Zsoltárok 37:4
Ezt kívánom minden kedves ismerősömnek, barátomnak:)
Most pedig pár szót arról, hogy hogy telt a szünet...

Szinte az egész ünnepet az imaházban töltöttem..:D
24-én délelőtt ünnepeltünk, mert este mentünk az egyedülállóak karácsonyára.
Nagyon jól sikerült, voltak a gyülekezetből is, de a városból is.
Énekeltünk, beszélgettünk, na és persze ettünk:)
23-án (tudom visszafelé haladok..:D) szórólapoztunk a városban.
Barbival mentem, de nem is tudom..vhogy felénk pont olyan mogorva emberkék jöttek.
Na jó..azért volt, aki elfogadta a szórólapot egy kis mézeskalács kíséretében:)
De azért nagyon jól éreztük magunkat:D

25-én délelőtt és du. is volt istentisztelet. Du. szolgáltunk a fiúkkal-lányokkal, énekeltünk, többek közt a Most keljetek fel című szuper jó éneket:D
Zsiga egy picit átírta..de így jobban tetszik:)

26-án csak délután volt alkalom, délelőtt mentem Maminak segíteni töltött káposztát csinálni a családi partyra:)
Bááár...:D az a segítés egy jó adag beszélgetéssé alakult:P Mire odaértem már kész volt a kaja, de Mami nagyon akarta hogy menjek, ezért nem árulta el, hogy már nincs mit segíteni.
Jó, mi??:D
Szeretem:)

27-én nem volt alkalom az imaházban. Mindenki ápolta a családi kapcsolatait...remélem..:D
Mert mi igen. Karácsonyi-családi-party volt Bohuséknál (övék a legnagyobb ház a családban..:).
Ebédeltünk, beszélgettünk, játszottunk, megnéztük a Beépített szépséget...kb ennyi:)

Majd folytatom..most mennem kell.:)
Legyen szép az első hetetek így szünet után:D

5 megjegyzés:

Klári B. írta...

Szóval nem unatkoztál. Sok erőt és kitartást az új kezdethez.

Laura írta...

hát nem volt sok szabad percem:D
de nagyon élveztem!
köszönöm a bátorítást:)

Somogyi Zsigmond írta...

Javíthatatlan vagyok! Ha meglátok egy kottát, vagy meghallok egy zenét, rögtön a variációk jutnak az eszembe.....

Laura írta...

nem baj az..:)

Ilyés Zizi és Tibor írta...

egy szep evet neked Lau!!>:D<