2010. február 15., hétfő

Ballag már a vén diák..:D

Feladtam a jelentkezésemet!!!
Furcsa érzés, hogy túl vagyok rajta, végül is már "csak:D" az érettségi van hátra, és irány az egyetem:D
3 szakra adtam be, de igazából én csak egy helyre szeretnék menni:P
1. MPANNI:) Mozgássérültek Pető András Nevelőképző és Nevelőintézete (konduktor)
2. ELTE-BGGyK: Eötvös Lóránd Tudományegyetem Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Kar
3. ELTE-TÓK:
Eötvös Loránd Tudományegyetem Tanító- és Óvóképző Kar (csecsemő- és kisgyermeknevelő)
Igen, mind a 3 Budapesten van, én szeretem..:P:)
Na aztán a pontokat meg majd látjuk:D
Tanulni..tanulni..tanulniiiiiiiiiiiii:S
Ez van.

2 megjegyzés:

Ilyés Zizi és Tibor írta...

hm:) nem rossz!:) ugyes vagy Lau>:D<

Laura írta...

tegnap küldtem neked egy sms-t, de lehet h rossz számra:D:P
írd már meg légyszi a mostani mobilszámodat, h ne másokat boldogítsak:D:D:D
kösziii:D
>:D<