2010. április 21., szerda

KonTrust 2010

El sem hiszem..vége..ennyi volt a konfi..
De mennyi mindent tanultam..! :)
Isten annyira megáldotta a szervezést, az ifit! Adott erőt, méghozzá nem is keveset:D
Az előadások is annyira jók voltak..azt hallottam:P
Na azért nem lustálkodásból nem voltam bent, hanem mert hol itt, hol ott kellett segíteni.
Legtöbbet a regisztrációnál ültem, ezt a szolgálatot vállaltam. És ha éppen nem ott ültem, akkor is mindig volt mit csinálni.:)

Szombaton délutántól már általában bent tudtam lenni, akkor volt a hosszabb drámánk. Sokak szerint az is jól sikerült. Emiatt nagyunk izgultunk, legalábbis én igen, mert mi írtuk, és reméltük, hogy a fiatalok is meg fogják érteni az üzenetét. Na nem mondom, hogy nem voltak bakik...:P Dehát hol nincsenek??:P

A vendégeink is nagyon aranyosak voltak. Nem volt könnyű feladata anyának sem. 8 vendég egy 10 fős családban..:D Volt tömeg:D De mi ezt élvezzük a legjobban. Mit nekünk még + 8 kedves ismerős?:) Nagyon szeretünk vendégeskedni. Remélem ezt ők is igazolják:D Jókat és sokat beszélgettünk. Nem sokat aludtunk ezen a hétvégén. De nem bánom.:)

Vasárnap, amikor elmentek a vendégek, üres maradt a csarnok..olyan furcsa érzés volt bennünk. Ennyi volt a konferencia..aztán elkezdtük olvasgatni a közvélemény-kutatásokat, és olyan jó volt visszahallani, hogy köszönik a szervezést, nagyon jó volt..meg hogy jól érezték magukat..meg hogy az előadások is jók voltak..
Voltak olyan észrevételek is, amiken jó lesz változtatnunk..de ilyenek is kellenek.:)

Miután elolvastuk az összeset (!) :) beszélgettünk..jó sokat..amíg az erősebbek tekerték a szőnyegeket, színpadot pakoltak.

És aztán jött a nagy kérdés: Kik szeretnének zilahi konfira menni?:)
Meglepő közvélemény-kutatás volt:) Mármint az eredmény.
Rögtön a kérdés után 15-en voltunk akik biztos megyünk. És csak ezután indult be a NAGY:D lelkesedés:D
Ma ott tartunk, hogy 30-an vagyunk, akik biztos megyünk, és még legalább 18-an, akik szombatig még eldöntik.
Úgyhogy megy a nagy szervezés. Nem kis munka, az biztos. :)
Szervezzük a kocsikat, kisbuszokat..most már azért imádkozunk, hogy legyen mindenkinek helye. :P

Annak örülök a legjobban, hogy ezzel nagy-nagy örömöt szerzünk a zilahi ismerőseinknek...legalábbis remélem:P:)

Várjuk már nagyon a találkozást..és imádkozunk a szervezőkért:)
Hajrá zilahi fiatalok:D

2 megjegyzés:

Budai Evódia írta...

nagy örömet! így van:) még én nem jutottam odáig, hogy ilyen szépen összegezzem a konfit és titeket a blogon (te mondod 10 fő nem kis dolog:P) de hamarosan....
mi is nagyon köszönjük a szervezést, sok tanulnivalónk van tőletek.

meli es csaba írta...

ilyenkor az veszit, aki nem jön(megy) a konfira...úgyhogy kár lenne vesziteni... és ráadásul még JÉZUS is itt lesz