2011. június 18., szombat

lassan

de biztosan haladok utolsó, és egyben legnehezebb vizsgáim felé. A mai nap teljes mértékben a tanulásé volt. Nem voltam sehol. Több, mint 30 fok volt a szobában, kint is. Szeretem a napsütést, de ma emiatt kikeltem magamból. Persze ezzel nem ment jobban a tanulás. Úgy éreztem, menten elolvadok. De nem adtam fel.
Ma kaptam egy igeverset sms-ben: "Elfáradnak az ifjak és meglankadnak, megtántorodnak a legkülönbek is; de akik az Úrban bíznak, erejük megújul, szárnyra kelnek, mint a saskeselyűk, futnak és nem lankadnak meg, járnak és nem fáradnak el." Ézsaiás 40:30-31
És megjött a felmentősereg egy nagy adag erős szél formájában. Jól esik a nyitott ablaknál tanulni, ahogy a szél fújja a hajam...és jól esik az is, hogy Isten még erről is gondoskodik. Elvette az álmosságomat, és most a jó időben ad erőt a tanulásra. (23:32 a jelen óraállás :P)
Hálás vagyok ezért!

2 megjegyzés:

Viola írta...

Szia Lau!
Hallottam, hogy ma vizsgáztál remélem jól sikerült. A bejedzésed ideje mutatja, hogy nagyon sokáig tanultál (ezért nem irigyellek), de azt is olvashattam, hogy a tanulásodat megáldotta az Úr és így tudom (legalábbis remélem), hogy amennyire lehetett megtanultál mindent. Sajnáltuk, hogy nem lehettél nálunk a ballagáson, de az a fontos, hogy jól sikerüljön a vizsgád. Már nagyon várom ,hogy újra haza gyere.
Puszi: Vicus

Laura írta...

Juj Vicus, ez most nagyon jól esett! :) Drága vagy nagyon. A vizsgáim mind jól sikerültek, hálahála. :) Szerdán lesz az utolsó vizsgám, és végee. Vasárnap vagy hétfőn megyek haza. Várom már, hogy lássalak! <3