2011. október 4., kedd

emlékek

Ma reggel kezembe került egy fényképalbum. Mégpedig az, amit a 18. szülinapomra kaptam Anyától és Apától.
Az elején ez áll: "Neked biztosan hosszú idő, nekünk szinte egy pillanat: 18 év... Fogadd szeretettel ezt az albumot és őrizd sok-sok éven át. Megelevenednek majd az emlékek és könnyebb lesz mesélned az unokáidnak is! :)"
Hát...az unokák még várhatnak...:D Mindenesetre én nagyon élvezem ahogy Anya albumot készít. Nemcsak a képek vannak benne, hanem kisebb kommentek is, amik néha komolyabb, néha egészen vicces formában íródnak.
Ott kezdődik, hogy ők megszülettek. Aztán képek a fiatalkorukról, majd az első találkozásukról, és "végül" az esküvői fotó.
És itt jövök én. :) Képek rólam. Pár naposan, az első lépéseim megtétele közben:P, a pécsi házunkban, a Pécs-Somogyi imaházban, Mamival, ...egyszer csak már Berta is ott van. :) Azután Orsi, Balázs, Bálint, Beni is.
Képek a nagyszülőkről, kirándulásokról. :)
Családi kép, ahol már Gréti is velünk van.
Gyülekezeti szolgálatról, táborokról, ahol annyi mindent tanulhattam.
És végül a legkisebb tesó, Barnabás. Egészen friss emlékeim közé tartozik az, hogy nagyon szerettem sétálni vele, tolni a babakocsit, hátha elalszik. Általában ilyenkor futottam össze néhány kedves emberrel: "Jaj de gyönyörű baba, a tiéd ugye? Hanyadik?" :P 17 évesen vicces volt.
Az albumot egy 2007-es karácsonyi családi kép zárja, és néhány kedves sor.

Szuper jó ajándék, szerintem egy ilyennek bárki örülne...:) (ha esetleg valaki kedvet kapna ilyet készíteni...)

És itt van 2 kép, a kedvencek :) Talán 1, és 2 évesen...(a kép minőségért bocsánat..)
Ma az amúgy teljesen beosztott Petős időbeosztástól eltérő napom van, "csak" 2 órám lesz, így délelőtt bőven maradt idő a Bibliaolvasásra és a tanulásra. Úgy örülök ennek. :)
Legyen szép napotok!

1 megjegyzés:

Hilda írta...

nagyon értékes ajándék :)