2011. november 7., hétfő

ovis pocak

Itt a Petős gyerekeknél gyakori probléma az ivás hiánya. Ugyanis egyszerűen nem szeretnek inni. Ez egy újabb helyzet, amiben a konduktor és hallgató másodpercek töredéke alatt elveszítheti a türelmét. :)
Az egyik tízórai során én is megpróbáltam a lehetetlent. Hátha egy kortyot is lenyelnek a kis porontyok. :P 10 perc után azt hittem feladom. És akkor eszembe jutott valami.
"Számoljuk meg, hány korty fér bele a pocidba!" Ez a mondat csodákra képes. :D Eddig csak rajtuk próbáltam, de most a szünet alatt Barnus (4) ugyanezt produkálta. "Nem akarok inni...nem vagyok szomjas..." Odaültem mellé, és elhangzott az a bizonyos mondat. Láttátok volna az arcát. :D "Jóóóóó:)" Megszámoltuk. 23 volt. Ahogy lenyelte az utolsót, ez volt a reakció: "Most még egyszer" :D
Hát jó, én nem fogom visszatartani...:P A következő 24 lett. Megállapította, hogy eggyel több mint az előző. "Akkor most nagyobb a hasam??"
Mire képes egy gyerek, ha motiváljuk... Tetszik. :)

4 megjegyzés:

Piroska írta...

Ez aranyos,meg a fénykép is tetszik. :) Te csináltad?

Laura írta...

pécsi kép, sütizés után:)

Klári B. írta...

nagyon jo... ki fogom en is probalni... nekem az oviban van olyan gyerekem , aki allandoan iszik, es allandoan a vecere jar miatta, de olyan is, aki akar egesz nap nem iszik semmit...

Laura írta...

ilyenek az ovisok...néha a legapróbb cselekvésre is motiválni kell őket :)