2012. január 25., szerda

Öröm

Ez az ének jutott eszembe (a kép is ehhez kapcsolódik).
Az Úr örömmel tölti be a szívemet, az Ő öröme az én erőm.
Szívem ujjong örömében, és dicséretét zengem, az Úr örömöt ad nekem.

Ma reggel sikeresen befejeztem a 3. vizsgaidőszakomat. :) Még nem fogtam fel igazán.
Isten meghallgatta az imádságomat, és a tanárnő, aki korábban megbuktatott, ma szokatlanul jókedvűen jött vizsgáztatni. Tényleg nem jellemző rá. De ma...valahogy Isten vidámságot adott neki. :D Sikerült ugyanazt a tételt húznom, ami a múltkor kevés volt neki, hát most volt lehetőségem a javításra...Isten olyan békességet adott, hogy az izgalom eltűnt, jöhettek a megtanult gondolatok.
Különösen jó volt megtapasztalni ebben a hónapban az összefogást az ifiben. Ritkán voltam itthon, de az internet segítségével (erre tényleg nagyon jó! :) ) mindig tudtunk egymás vizsgáiról, feladatairól. Hálás vagyok értük, a sok bátorításért!

Akiknek még hátra van néhány megpróbáltatás, legyen ez az igevers bátorítás:

Mikor azt gondoltam, hogy roskad a lábam, szereteted, Uram, támogatott engem. Ha megtelik a szívem aggodalommal, vigasztalásod felüdíti lelkem.
Zsoltárok 94:18-19

Én is imádkozom értetek, kedves vizsgázók (Hanni, Júlia, Kriszta, Andi, és a többiek) ! :)

3 megjegyzés:

Borzási A. Kriszta írta...

jól jön az ima!
holnap lesz az első...

Laura írta...

gondolok rád :)

Daniel írta...

(öröm)^2 :D