2009. január 7., szerda

az én "kedvenc" szerdai napom

Ma 7 órám volt a suliban.
A kedvencem a magyar-töri-magyar, mi csak úgy mondjuk: magyar-töri szendvics:)
A nap végére teljesen elálmosodok:)
De azért a mai szerda egész tűrhető volt.
A 7. órám ének volt. A szokásos Jótékonysági Gálára gyakoroltuk a musical-t.
Igazán felemelő érzés volt... "mikor eljön a holnap...megelőzzük a múltat..." :)
A szövege eléggé furcsa, de a dallam tetszik:)
Még ezek után fogom kitakarítani a fürdőszobát.
Ja igen... ahogy olvastam a Mai Igét...hát nagyon furcsa...mármint az, hogy olyan jókat olvastam:) úgy "odavágott":)
Holnap bioszból tz-t írok...úgy emlékszem, az egyik bejegyzésben már panaszkodtam arról, h milyen "gyors" tempóban is haladunk mi ebből a tantárgyból.
Hát igen, holnap egészen pontosan az év elején elkezdett "sejtek felépítése" témából fogok írni.
Azért elég húzós tananyag:( nekem nem nagyon jön be. De hát ezen is túl leszek.
Azt hiszem a szilveszteri és a musical beszámoló ismét elmarad:(
Na majd legközelebb:)
Hmmm...apa elkezdte összeállítani a családfánkat. Nagyon szuper!
Na most megyek, igen, fürdőszobát takarítani:)

Nincsenek megjegyzések: