2009. január 9., péntek

A klarinét - no meg az én zenesulis pályafutásom :)



Hát igen...ez én lennék Livi klarinétjával:)
Lehet, hogy szeptembertől újra zenesulis leszek?
Még nem tudom...de most ismét Békésen lennék az:)
Nem akarok megint "bejárós" lenni.
Nekem legalábbis jobban tetszik az ha 5 perc alatt odaérek, minthogy fél órát buszozzak!!
vicces:)itt kezdtem zenei pályafutásom és itt fejezném be:)
Hmmm...ez lenne az 5. hangszer amin játszok:)
Na jó, furulyázni nem tanultam hivatalosan, csak a hugomtól. (köszi Orsi:D)
Hegedű, zongora, furulya, fagott, és a klarinét (?) :)
A fagottot már abbahagytam :(:)
Na annyi a lényeg, hogy szerintem nagyon jó hangszer ez a klarinét!!!
Szívesen kedves Líviám:)
Remélem erre reagálsz vmit:)

8 megjegyzés:

DuLittle írta...

Naná hogy reagálok Drága Laum!:) Ezt kihagyni!Természetesen kezdd el..És szuper jó hangszer..Tudnánk duózni..Meg az a jó,hogy ezzel lehet (mint a szaxival) könnyűzenét is játszani (Pl. Joplin:Enthertaimer:D)Ha elkezded, azzal csak nyerni tudsz:)

Laura írta...

Köszi kedves Líviám:)
Tudtam, hogy számíthatok Rád:D

Budai Evódia írta...

nekem is egyik kedvencem a klarinét..neked meg mi az, hogy még egy hangszer?! semmiség...úgyhogy legközelebb várom, hogy Zilahon is meghallgassunk Danival:)

LisTib írta...

Hogy valakinek még 19 éves korára ennyi szabad ideje legyen... ez felháborító!!!
Mit szólnál még egy fürdőszobához :))

(Van belőle!)

DuLittle írta...

Meglehet azt klarinétozva is csinálni.') Én még a festések közepette is birom! Úgyhogy hajrá Laura!:)
(Ui. A klarinét nem "csak" egy hangszer.A klarinét A Hangszer:P)

Somogyi Zsigmond írta...

huhhú
A klarinét A Hangszer:P)
Ez a mondatod kicsit erős volt... Inkább a trombitát pártolom, mint egy ilyen "kétes" eredetű hangszert.......

DuLittle írta...

Először is..A trombita egy hangszer.Természetesen számodra A hangszer.Nekünk nem.:) De egyébként félre a konkurenciát, a klarinét a trombitából alakult ki.A latin neve is bizonyítja: clarinetto.
A kétes eredetét illetően nem vagyok hajlandó alátámasztani magam.Olvass, és hátha megkapod válaszom:
http://hu.wikipedia.org/wiki/Klarin%C3%A9t
(Részlet a vita a hangszerek közt című műből.)
:)

pompom írta...

Ja ez az az oldal ahol népszerűsíthetjük hangszereinket?
Benevezek az oboával.
De minek is írjak bármit is róla?
Leírhatatlan...:P