2009. február 13., péntek

4en egy gatyában...

Hm...
Először én is fura képet vágtam, amikor meghallottam ezt a film címet.
Nagyon kíváncsi voltam, hogy milyen lesz!:)
Most már mondhatom, hogy érdemes volt megnézni!
A barátságról szól...
Elgondolkoztam rajta.
Nekem is vannak olyan barátaim akik különböznek tőlem,
mégis nagyon szeretem őket.
A film 4 lányról szól, akik nagyon ragaszkodnak egymáshoz,
akkora különbség van köztük!
Mindegyiknek más a stílusa.
Emiatt sokszor összekapnak dolgokon, de aztán mindig meg tudják beszélni egymással a bajaikat, és ami a legfontosabb,
megtudnak bocsátani egymásnak!
Örülök, hogy nekem is vannak ilyen barátaim:)

3 megjegyzés:

Ilyés Zizi és Tibor írta...

:)

Ilyés Zizi és Tibor írta...

nekem is nagyon tetszenek az ilyen filmek

Klári B. írta...

:)) mi is a hetvegen meg tegnap neztuk a filmet, mind a kettot. es nekem is nagyon tetszett. Amugy orulok, hogy en is ratalaltam a blogodra.