2009. február 4., szerda

TINIKÓRUS :)

Ismét elkezdődtek a próbák.
Készülünk Miskolcra és Hernádszentandrásra.
Szóba került az is, hogy jó lenne csinálni egy cd-t.
Sokan lelkesedtek, köztük én is:)
Visszaemlékeztünk arra, amikor anya elkezdett foglalkozni velünk,
az akkor 6-7-8-9-10 éves "csöppségekkel" :D
Mi kis kezdő zenészek voltunk, de tényleg!
Kezdő zongorista, furulyás, csellista és énekes gyerekek lelkes csapata:)
Csináltunk egy cd-t is, szerintem igen jól sikerült.
Kivéve persze az én szólómat...
Akkor még nem volt olyan könnyű úgy énekelni, hogy ne a szó közepén vegyek levegőt:D
Szóval elég viccesen sikerült:)
Azóta eltelt 9 év és most már tinikórusként szolgálunk:)
Olyan igazi kórusnevünk még nincs, az ötletek hiánya miatt...
Úgyhogy aki elég kreatív és vannak jó ötletei, nyugodtan elárulhatja:)
De tényleg.
Biztos van kreatívabb annál, hogy Békési Baptista Tinikórus, vagy Békési Tinikórus...
Szóval várjuk az ötleteket!!!
Köszönjük:)

2 megjegyzés:

pompom írta...

"Tinikór" :D
Jó név lenne?
Órákat töltöttem a név tökéletesítésével. Lehet h elfecsérelt idő volt?!
:D

Klári B. írta...

:) Nekem is van Bekesi Baptista gyerekkorus cd-m :) Meg Ilucitol kaptam :)