2009. március 19., csütörtök

időbeosztás-kreativitás-TENISZ:)-7vége

A mai napom kicsit hasznosabb volt, mint a tegnapi:)
Hát igen...tegnap azon kívül, hogy 1 azaz egy órát zongoráztam, és megtanultam mára, és msn-eztem, nem csináltam semmilyen házimunkát:(
Ezt este meg is kaptam, jogos volt.
De ugyebár mindenkinek vannak olyan napjai, ami úgy sül el ahogy nem kellett volna.
Szóval ma CSAK addig léptem be az msn-re, míg átküldtek nekem egy számot:)
Aztán ma is meg volt az 1 óra gyakorlás, a tanulás...
és még itthon is tudtam segíteni!!!:D
Orsi ma olyan bejegyzést írt...hhuuuu...
na azt érdemes elolvasni!
http://tevi-lisa.blogspot.com/search?updated-min=2009-01-01T00%3A00%3A00%2B01%3A00&upd
Ma néztem délután a teniszt.Rafael Nadal játszott (SPANYOL:D)egy argentinnel, mi is volt a neve...
ja igen: David Nalbandian.
Olyan jó meccs volt!
Szombaton esküvő lesz:D
Megyek díszíteni, virágozni:)
Na most megyek.
Nektek is legyen szép hétvégétek!
L

Nincsenek megjegyzések: