2009. március 4., szerda

Szeged:)

Tehát voltam Szegeden!
Nagyon jól éreztem magam a konfin, bár Anikó végül nem tudott eljönni:(
Sokat jegyzeteltem:)
Láttam sok ismerős arcot, köztük az egyik 2. unokatesómat.
Vicces volt, amikor szólították a Keresztkérdés-t, és messziről megláttam az unokatesóm. Nagyon ritkán találkozunk.
Végül elkerültük egymást és nem tudtam
köszönni neki, de azért jó meglepi volt:)
Péntek este Boros Dávid tanított.
Másnap délelőtt is, aztán délután voltak szemináriumok.
Nagyon fáradtak voltunk Alexával (vele mentem a konfira) ezért a filmnézést választottuk. A címe: A jövő kezdete
Nagyon jó film volt! Érdemes megnézni:)
Találkoztam Líviával is! Jó volt látni egymást:)
Ja, meg Balogh Krisztivel és Dorottyával is!:)
Remélem találkozunk majd a konfinkon is:)
ÁPRILIS 24-25-26!!!Gyertek minél többen:)
Téma: Az imádság.
Részletek majd a baptistaifi.hu-n.
További szép napot nektek:)

1 megjegyzés:

DuLittle írta...

Aranyos vagy:) Én is örülök, hogy találkoztunk..Tudod, a rokonlelkek:) (Anne-a nagy film,meg a nagy pillanat,melyet lekaptatok,emlékszel?)