2009. április 30., csütörtök

Hm.
A mai napom:

Reggel felkeltem, és kiugrottam az ágyból.:)
Ugyanis eszembe jutott, hogy töriből dogát írunk.
Ez annyira nem is lenne vészes,
csakhogy az egész 48as eseményekből kellett felkészülni!
(évszámok, csaták, hadvezérek...)
Tehát felkeltem, megmostam a hajam, és 7:10kor
elkezdtem ismételni a törit:)
Jobb későn mint soha, igaz?;)
Hát ez van.
Aztán átmentem a suliba.
Elkezdtünk azon poénkodni, mi lenne ha "bedöglene"
a fénymásoló (már történt ilyen:)...
...mivelhogy késett 5 percet a tanár.
Ezek után bejön, és mit mond?
:D:D:D
Vegyünk elő 1 lapot, nem teszt lesz, mert "bedöglött a fénymásoló"!
Hát ennyit erről:)
Szóval 1 sokkal könnyebb feladatot kaptunk!
Ennek nagyon örültem:)

Aztán volt 1 tesi, 1 biosz, 1 fizika, és ennyi:)
Ja, a matekot kihagytam.
Szóval ma volt a bolondballagás, pont bioszra jöttek be boci-boci tarkát
énekelni:D
Engem szerencsére nem rúzsoztak össze, de voltak 1 páran akik bőven kaptak:)

matek, fizika...semmi különös:)

Hazajöttem, néztem 1 kis teniszt, aztán beszélgettem(msn)...
Ezek után elvittem Grétit hegedülni, angoloztam Fannival.
Közben elkezdett szakadni az eső.De csak 1 kis időre:)

Hazajöttem, kiteregettem, és teniszt néztem:)
Lehet, hogy nem tűnik olyan tartalmasnak, de nekem az volt:D

Nincsenek megjegyzések: