2009. április 17., péntek

Nos, hát itt vagyok:)
Jó régen írtam már ide...
Valószínű ez azért is van, mert naplót írok:)
Nagyon jó dolog!!!

Hm...ma nagyon jó napom volt!
Jó kedvünk volt a suliban is, sokat poénkodtunk:D
Megtaláltam az gyerekkórus kirándulásról a képeket.
Tudom, mostanában csak képeket raktam fel, semmi szöveg meg ilyesmi...
ejnyebejnye:D
Dehát most ez van:)

VÁROM A KONFIT!!!
Remélem jó sokan jönnek!
Regisztrálni fogok, úgyhogy lehet,
hogy nem sokat fogok hallani az egészről...

Ja, és akkor szombaton lesz a Gála a művközpontban!
Hát én úgy döntöttem, hogy átmegyek.
Olyan sokan mondják azt, hogy:
"Dehát én a konfin leszek, nehogy már...!!!
Majd átmegyek arra a 10 percre elénekelni a közös éneket!"
Na ez nekem nagyon nem szimpatikus viselkedés...:S
Vannak kötelességeink...
És egyébként is kíváncsi vagyok a műsorra!
Még akkor is, ha 10 méterrel (tényleg annyi:D)
arrébb ifi konfi van!!!

Tehát erre jutottam ezzel kapcsolatban.:)

Na most ismét (:D) képeket töltök fel!

Nincsenek megjegyzések: