2009. szeptember 5., szombat

1. hét az iskolában

nem mondhatom, hogy könnyű volt..:)
Egész héten a nyelvtan tételeimet tanultam, kész legyek csütörtökre.
De azért jó napjaim voltak, beszélgettem sokat, még vmikor az órán is..:P
Hát ez van..:D nem tudtam még visszaszokni teljesen, hogy 45 (!) percet végig üljek és hallgassak:D
Hannival sokat nyelvtanoztam a múlt héten, nagyon jó volt! Köszi Hanni:)
Csütörtökön 6. órában volt az osztályozó.
Bementem, belenyúltam a borítékba...megnéztem a számomat...és megállapítottam, hogy alaposan melléfogtam:D
Mellérendelő összetett mondat...volt egy olyan gondolatom is, hogy AZ MEG MI???:D
De aztán leültem, és összeszedtem magam:)
Volt kb 15 percem felkészülni, és azért aránylag sikerült is.
Egyáltalán nem volt tökéletes, de végül mehetek októberben érettségizni!
Nem lesz könnyű, sőőőt..nagyon nehéz lesz, de "Mindenre van erőm a Krisztusban, aki engem megerősít." ugye??:)
Barbinak csütörtökön volt a szülinapja:)
Egy bekeretezett képet kapott, amit apa fényképezett ott a sövény előtt:D
Neki is nehéz lesz a suli..most ment fel Budára, két hétig nem jön haza.:(
Hajrá Barbi:D Neked is szól a fenti igevers:)

Tegnap jött a varrónő, hogy megbeszéljük a ballagási ruhát..
Fekete lesz a kosztüm, az inget későbbre hagytuk:)
De most már lassan meg kell adjuk a méreteinket, és a jelenlegi nekem annyira nem jön be:D
Szóval rendszeresen mozognom kell...:)
Lehet, hogy a tenisz lesz a nyerő, vagy a körösparti futás, vagy a torna:)
Mikor mihez lesz kedvem:D
Most megyek is, zongorázok egy picit, van egy pár kíséret, amit meg kell tanuljak:)

Nincsenek megjegyzések: