2009. szeptember 8., kedd

Nyaralás :D

Hát igen...erről még nem írtam semmit, pedig még augusztusban volt..:)
7-én pénteken indultunk, hajnalban..
Elmentünk egészen Balatonlelléig, ott a többiek fürödtek is egy picit.
Azért csak egy picit, mert egyrészt nagyon hideg volt, másrészt Gréta kb fél óra után több helyen is elvágta a térdét..háát..az nem volt kellemes látvány.
De mivel a családban én "bírom" a legjobban ezt látványt, elmentem apával lefertőtleníteni...meg amit ilyenkor kell csinálni.
Szóval hamar vége lett a balatonozásnak. Még ott megebédeltünk, aztán irány Bodrog city:D
Még előtte megálltunk egy csodálatos kilátónál, ahol családi kép is készült.
Nos hát A kép:) ami arról nevezetes, hogy bár mindenki mosolyog, azért annyira nem volt felhőtlen a hangulatunk:D Tűzött a nap..jaa és ilyen nagy tagú családnak fényképezkedni...:D hát igen..nem könnyű..
Én akkor keltem fel, még félig alszok a képen és nem volt vmi jó kedvem..de ahhoz képest egész szépen mosolygok:D (Apa kedvéért:)
Ezután megálltunk még egy Szafari parknál, nagyon jó volt, ott én fényképeztem, hogy ne kelljen állandóan mosolyogjak:D:D:DJa igen, Orsi ekkor Csongrádon volt zenei táborban.
Szóval a Balatonról egyenesen Bodrogra mentünk, ahol rekordot döntöttünk családlátogatásból:D:D:D
Még aznap este 5 családnál voltunk:D És még másnap reggel egy családnál:)
Ritkán megyünk és rövid időre...milyen ez mááár?:D
Na de lényeg, hogy találkoztunk velük.
Szombaton Pécsen (tudom, hogy a 'Pécsett' a helyes, de azt én nagyon nem bírom:D) voltunk, várost néztünk.
A központ fel van dúrva..Barnabás jól megnézte magának a gépeket:)
Városnézés után Mohácsra mentünk a barátainkhoz.
Grillezés, szalonnasütés, beszélgetések, szúnyogok...szóval otthon éreztük magunkat:D
De tényleg..nagyon jó volt!
Vasárnap délelőtt mohácsi városnézés volt a program, a Duna-parton.
Apa elhagyta a táskáját (áá nem kell megijedni, csak az összes irat és pénz volt benne:D)
Nyilván azért írom ilyen :D:D:D:D sok smiley-val mert utána megtaláltuk:D:D:D:D
Délután pedig elmentünk a Pécs-Somogyi gyülekezetbe.
Vicces volt:D
Mindenki jön oda, puszi-puszi..."emlékszel rám?mert én igen:D" és hasonló kérdésekkel bombáztak, és már kezdtem furcsán érezni magam a sok ismeretlen arc között.
Dehát hogy emlékeznék én rájuk, mikor életem első 4 évét töltöttem közöttük:D
Ennek ellenére bájosan mosolyogtam, és jól éreztem magamat.
Kedvesek és aranyosak voltak.:)
Istentisztelet után elmentünk egy családhoz, akik szintén ismernek és emlékeznek ránk (csak mi nem rájuk:D). Anyáék jót beszélgettek, én meg összebarátkoztam egy aranyos kislánnyal, Jankával.
Este szalonnát sütöttünk Ficsoréknál (ahol Mohácson aludtunk).
És másnap indultunk haza.
Baján megálltunk egy pár fontos percre a benzinkútnál (tankolás, WC).
Aztán tovább indultunk, de nem jutottunk sokáig...
Apa benzint tankolt gázolaj helyett...:D
Vissza a benzinkúthoz...eszmecsere kutassal, autószerelővel...csak másnap tudják megcsinálni...
Így jutottunk Kiskőrösre az Opauszki családhoz, ezzel megtoldva a nyaralást egy teljes nappal:D
Mi nem bántuk:)
Kedden este haza is érkeztünk, kezdődhetett a készülés a zenei táborra...

4 megjegyzés:

Berta írta...

nagyon jó volt!!! Felejthetetlen élmények! :D

Laura írta...

egyetértek:D

pompom írta...

ja igen, Orsi Csongrádon volt egy zenei táborban...
[=
nah erről ennyit...

Laura írta...

bocs mááár:D (csak a te kedvedért:)