2009. november 18., szerda

magyarmagyarmagyar...

Ennek sose lesz vége:S
Hogy tud ilyen lassan telni az idő????
Már csak 4 nap és szóbelizek.
Most úgy érzem, hogy nem sokat tudok, de nyilván ez a stressz miatt van:D
Kérlek imádkozzatok értem, mert olyan leblokkolós fajta vagyok, és hát az most nagyon nem jönne jól...:)
Egyébként elegem van már a magyarból, meg úgy egyáltalán a tanulásból, de hát mi tudok csinálni???:)
Az agyam mint egy lufi, még néhány oldal magyar, aztán durran:D
De muszáj még bírja egy ideig, mert van még mit ismételni.
Így esténként néha úgy érzem, hogy abba kell hagyjam, mert amennyit beletuszkolnék még a fejembe, annyit nyomna ki a már meglévő tudásomból.:D
Konkrétan ma éreztem úgy, hogy ennyi elég is volt, csakhogy nem tehettem meg, mert holnap kérdezi ki a tanár véletlenszerűen a tételeket..
Úgyhogy hajrá!!!
Most jön az, hogy megtudomcsinálni...nemadomfel...túlélem...
Mint a Pintér Béla énekben.."nem teszem a kezemet a tarkómra, jöhet akármilyen nagy próba, mert már enyém a győzelem..NEM ADOM FEL!!!"
Mindenhonnan a magyar folyik..ÁÁÁÁÁ...
Inkább megyek is.
Jó éjt mindenkinek:)

3 megjegyzés:

Ilyés Zizi és Tibor írta...

gondolok rad Lau:)

Melinda írta...

Meg tudlak érteni Laura! Tudom, hogy nem könnyű, de Isten veled lesz! Imádkozom én is!

Berta írta...

már vége van!!!!!!!!! úgyhogy örülhetsz!! :D