2009. november 23., hétfő

Hawaii:D:D

Vége van a magyarnak!!!
Nagyon jól sikerült, Kölcseyt húztam meg a szövegösszetartó erőt...
Az utóbbin először elgondolkoztam, őszintén megmondom, nem tanultam meg..ez a tétel vhogy kimaradt az életemből.:P
De egy kis logikával meg a vizuális memóriámmal összeszedtem vmit.:)
Hihetetlen hogy mindent úgy jegyzek meg, hogy "az ott volt a jobb oldalon..2 bekezdés volt..":D
Szóval vmit összeszedtem, és elég jól sikerült.
NEM BLOKKOLTAM LE:D
Isten megkönyörült rajtam és kihúztam a két legrövidebb tételt, és ráadásul nem is izgultam annyira.
(persze előtte már szinte a hajunkat téptük Hannival, legszívesebben ordítoztunk volna, de ezt annyira nem díjazták volna a többiek..:)
Egyébként jól jött az a nagy tábla csoki a várakozás időszakában:D Hála Kriszti néninek:D
Szóval ennyi volt a magyar..már csak 3 tantárgyból kell érettségizzek év végén. (matek, hittan, töri)
Most pedig egy ideig Hawaii:D
Filmet nézek, pihenek, olvasok (saját kedvemre:D), ja..és persze teregetek (ez kihagyhatatlan az életemből, anya mindig gondoskodik róla:D)
Nektek is jó pihenést, és köszönöm az imádságokat!
Meg lett az eredménye:)

5 megjegyzés:

Melinda írta...

:):):):):):):)

Klári B. írta...

orulok, hogy jol ment.

Laura írta...

hát még én:D
nagyon hálás vagyok mindenért!:)

Ilyés Zizi és Tibor írta...

orulok Lau!!>:D< pihend jol ki magad!;)

Laura írta...

azt teszem:D