2010. augusztus 9., hétfő

együtt örülünk velük :)


Igazán örömteli és szép menyegzőn vehettünk részt szombaton. Puskás Szabolcs és Noémi nagy napja volt ez. :) Ugye milyen aranyosak? :) Isten áldja meg közös életeteket!
Annak is nagyon örültem, hogy újra láthattam az ott élő nagyszüleimet, Évit, és még sok mást..hosszú lenne felsorolni. Külön örültem, hogy találkozhattunk a Komáromi családdal:) Nagyon drágák azok a kislányok, most már élőben is láthattam Napsugárt, a legkisebbet. Jaj de jó volt! :)
Július 24-én pedig a lelkipásztorunk menyegzője volt itt Békésen. :)
Zoli és Angi vasárnap búcsúzott el a gyülekezettől, mostantól az Angyalföldi gyülekezetben fognak szolgálni. Mivel én is Budapesten fogok tanulni, néha azért még fogjuk látni egymást. Nagyon remélem:)

1 megjegyzés:

Budai Evódia írta...

hú, szóval akkor tényleg Pestre költöznek...
Isten áldását kívánom az ifjú párokra. köszi a képeket.