2010. augusztus 26., csütörtök

szorít a hurok

:)
Még 6 nap és megyek Budapestre. Nagyon izgi:)
Az orvosi papírjaimat végre sikerült elintézni, remélem hamarosan megérkeznek az eredmények is. Ezek nélkül nem kezdhetem meg az évet, ugyanis már az első héten gyerekek között leszek, és biztosak akarnak lenni abban, hogy nincs semmiféle fertőző betegségem. Azért már nagyon meguntam az orvostól orvosig járkálást...:P És olyan szörnyű, hogy már majdnem minden vizsgálatért fizetni kell, ráadásul nem is keveset. Végre meg akartam tudni a vércsoportomat, és 4000 (!) Ft-ba került volna. Mosolyogtam egyet és köszönöm szépen nem kértem:) Majd legközelebb, végül is ha olyan sürgősen szükségem lesz rá, úgyis megcsinálják. :) Ennyit az orvosos témáról..
Remélem nektek is jól telik, vagyis tartalmasan telik a nyár vége. Jó pihenést, munkát:)

Nincsenek megjegyzések: