2010. szeptember 16., csütörtök

fáradtan de egész jól

Így vagyok mostanában. Minden nap végére nagyon kifáradok, de ez most így lesz egy jó ideig. Most már egyre többet leszek gyakorlaton a gyerekek között, aminek nagyon örülök. Megszerettem őket, segítőkészek, nagyon nagyon huncutok, és sok szeretetet igényelnek. De ez nekem nem probléma:) Annyira nincsenek súlyos állapotban, de sokszor kell nekik segíteni még a járásban is. Beszélni egész érthetően tudnak, és ma nagyot csodálkoztam azon, hogy milyen jó pillanatban kaptam el őket. Beültem az angol és a földrajz órájukra. Olyan kis okosak voltak:) Ők is tanulják ugyanazt, mint az egészséges gyerekek, csak sokkal sokkal egyszerűbben fogalmaznak nekik.
Egyébként egész nagyokhoz vagyok beosztva, 6-7-8. osztályosok. Lehet velük beszélgetni, ilyen szempontból könnyű helyzetem van. Sokat segítenek, és ez olyan jól esik.:) Mondják, hogy hol fogjam meg a kezét-lábát, hol találok ezt-azt. Annyira jól érzem magam közöttük, bár hihetetlenül elfáradok. Délután 3tól este 8ig voltam ma. Egy másodpercre sem tudtam leülni. :P Most a lábaimat nem érzem :D
Még mindig nagyon köhögök, zavar is nagyon, mert végig köhögöm az órákat, még a gyakorlaton is..
De holnap megyek haza, kikúrálom magam:) Már várom. 2 és fél hete nem voltam otthon.
Azt viszont nagyon sajnálom, hogy nem tudok itt lenni a József utcai ifin, meg vasárnap amikor a nyári ifi hét beszámolója lesz.
Viszont végre el tudok menni otthon is ifire, sőt vasárnap még kóruson is ott leszek. Ez ám a program :) És közben pedig otthon, édes otthon :D De jó lesz!
Holnap vár rám egy Gyermekgyógyászat és ápolástan, és egy aerobik óra. Izgi. :)
Nektek is tartalmas és jó hétvégét kívánok! Most már a szobámba is van net, így remélem sűrűbben tudok jelentkezni:)

1 megjegyzés:

Klári B. írta...

Varom a tobbi beszamolot is, hogy milyen a gyakorlat, miket tanultok erdekeset, orulok, hogy elvezed. A Faradtsagot meg idovel megsozkod, de kozben azert sokat pihenjel is. :)