2010. szeptember 26., vasárnap

kitartás

még a nehezebb napokban is...nem könnyű.
2 hete köhögök, és még mindig nem tudtam meggyógyulni. Szedem a gyógyszereimet, de vhogy mégsem megy. Pedig már úgy szeretném.
Kérlek titeket, ha eszetekbe jutok, imádkozzatok értem:) Köszönöm:)
Amúgy minden rendben, ezt leszámítva a hétvégém is nagyon jó volt. Vendégségben voltam a Bögös családnál. Sok-sok szeretetet kaptam, nagyon jól esett! :)
Ma este felhívtam az otthoniakat, Barnus is akart velem beszélni.
Ezt hallottam a telefonban:
Barnus: "Én is akarok vele beszélni! De ki az?" :D
Megkérdeztem tőle, hogy mi újság, mire ő azt válaszolta, hogy jó. :D
Vicces volt, jobb kedvre derített.
Most pedig elteszem magam holnapra, mert reggel 7re megyek öltöztetni a gyerekeket. Gyakorlat lesz 10 óráig :) Már várom. És még holnapi programom lesz ellátogatni az orvoshoz, hogy megvizsgáljon, nincs e vmi komolyabb bajom. Addig is szép álmokat!
Mindenképp írok, ha jobban lettem! :) Köszönöm, ha gondoltok rám!

2 megjegyzés:

Mike Adina írta...

Vigyek neked propolist? Az jót tesz, ha cukorral eszegeted...

meli es csaba írta...

teljes gyogyulast kivanunk.... Csaba