2010. október 4., hétfő

hírek a nagy Budapestről :)

Nehéz hét áll előttem. 3x kell gyakorlatra menjek. Ma voltam reggel 7-10ig.
Holnap is 7re megyek, de egészen 12ig leszek. Utána még lesz egy órám, 4ig suliban leszek.
Szerdán talán egy picit pihenősebb napom lesz, már ami az órákat illeti. Tanulnom ugyanis akkor is kell. Sőt! Akkor lesz rá talán a legtöbb időm, és muszáj is kihasználnom.
Csütörtökön írom életem első zh-ját (zárthelyi dolgozat)! Neveléselmélet.
Jelenleg nagyon nehéz, mert szakszövegeket kell olvasnom, megértenem, és megtanulnom. Sok-sok idegen szó.
Kérlek, hogy imádkozzatok értem, hogy tudjam ezeket megérteni, és hogy bírjam addig türelemmel:) Nagyon igyekszem!
Pont a csütörtök lesz a legsűrűbb nap. Reggel 7-12ig leszek gyakorlaton, aztán rohanok órára, és azután a következő óra már a zh lesz. Huhh. Már várom. Hogy túl legyünk rajta. :)
Most a hétvégén megint megyek haza, annyira jó! :) Azt is várom!
Ma összefutottam Barbival a suliban. Most először! :D Eddig vhogy mindig elkerültük egymást. A koleszban persze találkoztunk, de a suliban most először. :P Feldobta a napomat. :) Olyan jó volt.
Kívánom, hogy legyen egy szép és tartalmas hetetek!
Ma voltam először keresztyén diákkörön a suliban, és ott hallottam az egyik kedves lánytól, Hannától, ezt az igeverset: "A vidám szív a legjobb orvosság!"
Már olvastam többször, de most különösen is megmaradt. Még az ilyen nehéz heteken is lehet vidámnak lenni:D De jóóóó:D

3 megjegyzés:

Anna Isten oltalmában írta...

Kedves Laura !Társulok melléd!Gondolok rád imádságban is,hogy jól menjen a tanulás,s hogy türelmed is kitartson,mig megérted a dolgokat

Ilyés Zizi és Tibor írta...

ugy van a vidam sziv a legjobb orvossag!!:)

Budai Evódia írta...

de jó lenne találkozni veled s Barbival is novemberben...