2011. augusztus 30., kedd

visszaszámlálás :)

Csütörtökön utazok fel Budapestre, a nagyszüleimmel, akik segítenek felköltöztetni a fél szobámat :D
A tanév csak hétfőn kezdődik, de vannak kollégiumi kötelességeim, amik miatt hamarabb ott kell lennem. Fogadom az új elsős kollégistákat. Ez nekem olyan jó feladat, annak ellenére, hogy elveszi a maradék időmet a pihenéstől. :P
Nem mellesleg kifestjük a szobánkat, így talán, sőt biztosan otthonosabb lesz napfény sárga színben tündökölve. :)
Várom nagyon, hiányoznak a gyerekek, minden csínytevésükkel együtt. :) És nem szabad kihagynom a szobatársaimat sem, akikkel 2 hónapja nem láttuk egymást.
A gyomrom szó szerint görcsben van, ami annyira nem kellemes. Nem szeretnék félni, izgulni az új éve miatt, ezt a szervezetem csinálja. És ezzel rendesen megnehezíti a dolgomat.
Sokat változtam az elmúlt évben, és még a nyáron is, így minden szempontból új lesz ez nekem.
Amiket Isten tanított nekem ebben az időszakban, azokat mind át kell ültetni a gyakorlatba...Budapesten...viszonylag egyedül...nagy kihívás, de szeretnék helytállni.
*az időbeosztás most már más alapokon
*kapcsolatok ápolása így a távolból is rendszeresen, de a mértéket tartva...nem könnyű, hogy ne a telefonon, vagy facebookon "lógás" legyen a jellemző :)
*a pénz bölcsen kezelése
*szolgálatok előtérben :)
*MOZGÁS :D, és így a lustaság elkerülése, tudatos terv szükséges (az én esetemben:P)...aki ismer közelebbről, tudja mire vagyok képes, ha ez nincs...:P
*laptop, zene csak a szükséges időben :P
*REND...a fejemben, a szobámban....:)
*előre tervezés, amennyire lehet
*ITI, avagy Istennel Töltött Idő szintén beépítve a napirendembe

Nem árt, ha meg van ez így leírva, van mihez visszatérni. Na de ezt mind a gyakorlatban...:)
Találtam egy éneket, ami kifejezi azt, ami most bennem van, ebben a nagy készülésben.

Hálás vagyok azért, hogy az évkezdésnél is gondoskodik rólam Valaki, az itthoniakon kívül. :)

3 megjegyzés:

Laura írta...

az ének a köszönetről szól, mindenért amit Isten tett, és hogy bármilyen helyzetben vagyok is, soha nem hagy el..:)

Mike Adina írta...

Isten segíteni fog neked a véghezvitelben, mert az akarás úgy látom, megvan - és azt is ő munkálta ki. :)Puszi, és szép tanévet kívánok neked.

Évi írta...

Lau, köszi a "magyarázatot":)
Kívánom, hogy úgy legyen, és érezd Isten jelenlétét ebben a tanévben is!
Puszillak!!