2011. szeptember 1., csütörtök

várakozás

Ebben az állapotban vagyok most. :)
Ma sikeresen beköltöztem a kollégiumba. Ismét Budapest. :)
Nagyon vártam, de most olyan furcsa újból itt lenni.
A szoba berendezése az ágyon, a szekrényen és az asztalon kívül: 2 hatalmas utazótáska, 1 doboz könyv, 1 gurulós bőrönd, 1 hálózsák és egy medve.
Kipakolni nem érdemes, holnap festés. Csak így olyan nemhangulatos.
Finom ebédet ettem a nagyszüleimmel, Papa polcokat csinált a szekrényembe, összebarátkozott a karbantartós bácsival. :P Tartalmas nap volt ez a mai. Köszönöm! :)
Most pedig a megérdemelt pihenés...:)
Várom a kedves szobatársaimat, az új kolisokat, a holnap estét amikor ifire megyek végre:), és a vasárnapot amikor gyülekezetbe megyek itt Budapesten. :):):)
Hálás vagyok hogy ismét itt lehetek. :)
Üdv az otthoniaknak:)

Nincsenek megjegyzések: