2011. szeptember 14., szerda

szóltak:P

többen is, hogy régen írtam már :) Igazatok van, pedig történnek ám a dolgok :))
A napjaimat javarészt a főiskola tölti ki, elméleti és gyakorlati órák sokasága.
Visszaolvastam egy korábbi bejegyzésemet itt, és csak érdekességképpen "ellenőriztem" magam. :)
Nem sorolom fel minden elhatározásomat, csak néhányat.
*időbeosztás: egész jól megy, még én is meglepődök rajta:P az előre tervezés és a fontossági sorrend állítása tényleg nem felesleges, talán most jövök rá úgy igazán...
*kapcsolatok ápolása: lehet fejleszteni:P a blogra sűrűbben szeretnék írni, hogy ti is értesüljetek az én fárasztó de csodás napjaimról. Telefonálás. Hm. Felerősödött az igény, mióta itt vagyok a fővárosban :D De a mértéket igyekszem tartani, nem a semmiről beszélgetek. :)))
*MOZGÁS: ezt mindenképpen kiemelném:P Már csak a szüleim miatt is, akik mindig bátorítottak erre...:D Reggelente vár egy gyönyörű park, és egy kisebb "hegy" amit meg kell másznom, és mostanában ezt választom, nem a buszozást. Egyszer sem bánom meg. :P
Esténként pedig Citadella, Villányi út, Feneketlen tó...közben szoktam telefonálni, mert amúgy egyedül nem mennék sehova. Azért Budapest az csak Budapest.:P De ez így pont jó, nekem is megvan a mozgás, közben pedig lehet ápolni a kapcsolatokat. Család és a legközelebbi barátok.

A gyakorlat valami fantasztikus, hullafáradt vagyok minden nap után, de megéri. Nekem mindenképpen. Annyit bátorítanak ezek a csöppségek, hogy csak ámulok bámulok. Majd elolvadok. :) A babahangjuktól leginkább. :)))

Készítettem néhány képet a telefonommal (nem a minőség a csúcs:P) csodaszép helyeken jártam. Van egy térképem a leghosszabb sétámról is.

itt kezdem a napot...
ez pedig este...gyönyörű helyek...
és egyik este felmentem a Citadellára...ez a látvány fogadott...alattam a Duna, a hidak, a kivilágított Budapest...sooooo beautiful :) (a 143 lépcső + szerpentin már kevésbé:P)
végül egy kis bepillantás az egyik kedvenc órámba:P a néni csak mesélt és mesélt Pető bácsiról...ő az egyetlen az Intézetben , aki személyesen is ismerte.............áradozik:D én meg próbáltam lekötni a foszladozó idegszálaimat:)))))))
Ennyit az elmúlt pár hétről..biztos kihagytam valamit, de így is elég hosszúra sikerült. :) Isten szuper módon gondoskodik a mindennapjaimról, a jókedvemről, ad kitartást, és sok-sok erőt, amiért nagyon hálás vagyok!
Most pedig megyek haza. Végre. Hiányoznak. :)

2 megjegyzés:

LisTib írta...

te is nekünk, de hamarosan látjuk egymást :-)

Berta írta...

a családi blogba már nem is írsz? :(