2011. december 16., péntek

betegen, de jó kedvűen

"Kész az én szívem, Istenem, arra, hogy énekeljek és zengedezzek lelkesen!" Zsoltárok 108:2

Csütörtökön megírtam az egyik legnehezebb vizsgámat. Nem tudom az eredményt, de nem sikerült jól. :P 15 percet kaptunk rá, és ezalatt alig tudtam átgondolni a kérdéseket-válaszokat...ez van, előfordul a felsőoktatásban. :)
Délután gyakorlatom volt, vártam már nagyon. Bementem a csoportba, és a gyerekek készülődtek. Bábelőadás volt a díszteremben. Ezért egy gyors ropievés, teaivás, bilizés után felöltöztettük őket A legszebb ruhájukba. Tényleg gyönyörűek voltak.
Végig egy kisfiúnak kellett segítenem. 3 éves, mint egy igazi herceg: szőke, kék szemű, gyönyörű széles mosoly az arcán. :) Athetotikus. Túlmozgásai vannak. Hát most ez fokozódott (azt hittem ennél már nem lehet jobban:P), annyira izgult a báb miatt, meg hát az ünneplő ruha...fehér ing, sötét nadrág. Csak úgy kapkodta a lábait, és száguldoztunk a hercegi hintóval (ez esetben a járókeret:D). Nagyon élveztük. Mindketten. :)
Színvonalas, hosszú bábelőadást láttunk. A gyerekek is, és mi is nagyon élveztük.
Ahogy jöttem haza, nyelni nem tudtam, annyira fájt a torkom. Ebben a félévben még nem voltam beteg. A gyerekek is betegek, náthásak, nem tudjuk kikerülni őket. :P
Estére belázasodtam. Hamar leterített ez a torokgyulladás...
De tudtam, hogy ha hazaérek, le kell üljek beadandókat írni. Fáztam, fájt a fejem, a torkom..de tartottam magam. :) Nem akartam ágynak dőlni.
És akkor Isten meglepett egy apró ajándékkal: az egyik évfolyamtársam szólt, hogy az egyik beadandót nem péntekre (mára) kell elkészíteni, hanem jövő hétre...Köszönöm! :)
Így viszonylag időben lefeküdtem aludni. Közben a lázam is lement.
Igaz, az ifit ma ki kell hagynom, de hálás vagyok azért, hogy Isten mindig gondoskodik rólam. :)
Hangom nem sok van...de azért a fenti igevers igaz! :)
Várom a jövőhetet, 3 vizsga...és azután mehetek haza. Olyan jó lesz. :)
Legyen szép, tartalmas hétvégétek!

2 megjegyzés:

Piroska írta...

Remélem túl vagy a vásárláson, otthon vagy a jó meleg szobában, ittál már teát, c-vitamint...Imádkozunk érted!

Laura írta...

Annál is jobb. El se mentem. Az én kedves szobatársam megveszi, amire szükségem van. :)