2011. december 12., hétfő

Új időszak az életemben

Az elmúlt időszakban többször is írhattam volna, mert zajlottak ám az események. Mégis, úgy láttam jónak, hogy itt erről még nem írok. Eddig. :)
Kaptam egy nagy ajándékot, akit Borzási Dánielnek hívnak, és Mikulás napján megkérte a kezem. Igent mondtam, mert szeretem, és tudom, hogy Istentől kaptam. :)
A bemerítésemen kaptam ezt az igeverset: "Mert csak én tudom, mi a tervem veletek - így szól az Úr - békességet, és nem romlást tervezek, és reményteljes jövőt adok nektek." Jeremiás 29:11
Ezt tényleg csak Isten tudta előre, aki eddig is csodálatos módon mutatta az utat, és hiszem, hogy ezután is előttünk fog járni. Hálás vagyok ezért a biztonságért!
Olyan jó Isten kezében. Az életünk bármely helyzetében, időszakában tapasztalhatjuk.
Például a főiskolán is. :) Lassan (vagy nem is olyan lassan...) itt a vizsgaidőszak, a félévi értékelés. Sok a számonkérés, beadandó dolgozatok, zh-k, amik rendesen feladják a leckét. A gyerekek minden alkalommal várnak, én is örülök, amikor velük lehetek. Felüdülés ez nekem, akármilyen fárasztó. :)
Köszönöm, amikor gondoltok rám emiatt is. Sokat jelent! :)
Legyen áldott hetetek!

7 megjegyzés:

Elily írta...

GRATU-gratu-Gratulaaaaaa!!!:)

Zita írta...

Veled örülünk! És persze kiváncsiak vagyunk a részletekre! :-)
Isten áldja meg a jegyességeteket!

Budai Evódia írta...

Isten jó! Továbbra is örülök veletek... és imádkozom is.
A gyűrű?:):)(bocs, de nő vagyok...:)

Évi írta...

Grat!! :) Puszillak!

Sikeres vizsgákat, Laum!

Borzási A. Kriszta írta...

Szia Laura!
Úgy láttam, hogy még nem vagy bejelentkezve a hargitai szilveszterezésre. Nem szeretnél egy szobában lenni velem? Eddig egyedül vagyok egy szobában. Nézd át kérlek, hogy megfelel-e neked, vannak árkategóriák is, ahol én vagyok, az 210 lej arra a három napra.
Itt az Erdélyi Magyar Baptista Ifjúsági Szövetség honlapja, itt lehet utána olvasni, s jelentkezni, Borzási Dávidnál:
http://emabisz.ro/index.php?option=com_content&view=article&id=374:szilveszter-es-ujev-a-hargita-taborban&catid=43:friss-hirek

Babócsai Zsuzsa írta...

Nagyon sok boldogságot nektek!!! :)))))Üdvözlöm a vőlegényedet is így ismeretlenül:)

Névtelen írta...

Szia, Laura! :) én is gratulálni szeretnék és... üdv a családban :)