2009. július 11., szombat

egy kis kiruccanás

Most éppen Budapesten vagyok..feljöttem Bertához.
Egyedül utaztam tegnap reggel.
Nem sűrűn szoktam így vonatozni, de nagyon élveztem:)
Egy idő után már picit sok volt abból a légkondiból...nadehát nem lehet minden tökéletes:P
Ma lesz az egyházzeneni zárója, aztán holnap reggel megyünk haza.
Picit féltem, hogy mit fogok én itt csinálni, amíg Berta próbákon van...
de itt a Bögös családnál ma olyan jól hasznosítottam magam, hogy ennél jobban már nem nagyon lehetett volna:D
Mindig nagyon jól érzem magam itt náluk!
Most a gyerekek nincsenek itthon, így délelőtt én voltam itthon Edittel.
Főztünk, sütöttünk, takarítottunk...:)
És közben jókat beszélgettünk.
Viszonylag ritkán találkozunk, de olyankor mindig onnan folytatjuk ahonnan abbahagytuk:D
Most kaptam egy kis pihenőt, bár nem fáradtam én el:D
A záró 3kor kezdődik, utána még este itt alszunk.
Ha hazaértünk még 4 napig csak ketten leszünk otthon.:D
Majd még jelentkezem:)

Nincsenek megjegyzések: