2009. július 28., kedd

végre :)

megint tudok írni:)
Az elmúlt 2 hét enyhén szólva zűrös volt..
Legutóbb 11én szombaton írtam, akkor Budapesten voltam Bertával.
Másnap vasárnap hazajöttünk, és csütörtökig még egyedül voltunk itthon.
És ezután jöttek azok a nem megszokott dolgok, amiket pár nap alatt megszoktunk:D
Bővebben :)
A család többi része, akik Gyergyóban voltak a soksok élménnyel együtt hazahoztak egy kellemetlen vírust is...(hányás-hasmenés)
4 napig bírtam nélküle, aztán nem tudtam neki ellenállni..:D:D:D:S
Viccet félretéve: szörnyű volt:S
De már túl vagyok rajta..:)
Nos hát emiatt 2 napig nem tudtam menni vezetni, így a vizsgámat át tették péntekről mára!
Úgyhogy ma volt a forgalmim...ééééés SIKERÜLT!!! :D
Pár hét és kezembe kapom a jogsim:)
Ezen is túl vagyok:D

Lassan nekikezdhetek tanulni..matekot..:S

Nincsenek megjegyzések: