2009. július 7., kedd

A mai ebédem

ez volt:)
hideg (!) gyümölcsleves..azért nem lett sötétebb, mert nem kellett melegíteni..csak összeöntöttem a hozzávalókat:)

ez pedig tejszínes-kukoricás csirke:)
picit féltem tőle, mert bonyolultnak tűnt úgy elsőre, de tényleg nem volt nehéz megcsinálni!
köszi az ötletet;)


Ma is voltam vezetni, fél 8ra mentem, aztán még volt idő a buszig, úgyhogy a centerben vettem meg az ebédhez a dolgokat.

És ma 3kor megyek strandra!!!
El sem hiszem:D
De tényleg..nem szeretek strandra járni, nem is szoktam..de Barbi hívott..és hát nem tudtam nemet mondani:D
Biztos jó lesz, csak ne essen az eső:)

Tegnap este alig bírtam magammal..:D
Azt se tudtam mit csináljak így egyedül..
Anikóval voltam délután vásárolgatni Csabán..lejártam a lábam..
6ra értem haza, és akkora csend volt a házban...:)
Gyorsan bekapcsoltam a tv-t, hogy legyen vmi zaj:D
Aztán zenét hallgattam..
És végül msn-eztem:).....jó sokáig..

Ezután megpróbáltam aludni..de nem igazán ment..nagyon meleg volt..
és akkor derült égből villámcsapás..LE FOG MERÜLNI A TELEFONOM!!!
Ez azért volt ciki, mert az én speciális mobilom kikapcsol, ha felteszem a töltőre...
...és kikapcsolt állapotban pedig NEM ébreszt fel:D
így hát nem tettem fel töltőre, de tudtam, hogy nemsokára lemerül.
Persze semmilyen más ébresztő herkentyű nincs itthon...
..aztán jött a mentő ötlet: mi lenne ha imádkoznék, hogy vhogy feltudjak kelni időben:)

6kor kellet keljek, mert még hajat is kellett mossak.

De Isten olyan ébresztőt küldött fél 5kor...:D:D:D
huuhh:D
jött egy iszonyat lassú úttisztító..vagy nem is tudom mi..:)
5 perc volt mire elhaladt az ablak előtt!!!

szóval esélyem nem volt elaludni:D
és ráadásul a mobilom se kapcsolt ki, úgyhogy dupla ébresztőm volt ma reggel:D

ennyi a mai sztori:)

1 megjegyzés:

Somogyi Zsigmond írta...

Szia!
Ha nagyon unatkozol akkor esetleg ajánlom ezt, de igyekezz megnézni, mert hamarosan le fogják venni:
http://www.ustream.tv/recorded/1752992