2010. május 14., péntek

finom finom

Palacsintát csináltunk ma délután. Berta megcsinálta a tésztát, én meg megsütöttem, mert ő (még!:D) nem tudja dobálni:P
Most nem csináltam olyan sokat, "csupán" 50 db-ot:)
A kezemet picit megégettem, meg leálltam a lábamat..:P de azért a pár (:D) percért megérte, amíg felfaltuk az egészet:D
És milyen nagy örömet szereztünk Anyának, aki miután betette a lábát a házba, és megtudta, hogy palacsintát ehet, ezt kérdezte teljes komolysággal: "Honnan van??"
Nem baaaj...:P Szeretünk Anya:) (egyébként egész héten vizsgáztatott a zenesuliban, de végeee. Most már csak más vizsgájára kell beülnie:D)

Holnap pedig kirepülnek...a szülők:P Jeeee...vagy talán nem jeeee...nekem kell ebédet főznöm meg anyásat játszani..nem olyan könnyű feladat!:P
Berta, Orsi és Balázs Budapestre mennek a Chopin kórussal.
Majd meglátjuk mi lesz:)
Nektek is szép hétvégét!

Lola:)

4 megjegyzés:

meli es csaba írta...

köszi.... neked pedig joooo anyáskodást.... casba

Laura írta...

:) igyekszem:)

Ilyés Zizi és Tibor írta...

te Lau ne jatszd el az anyaskodast az meg erzik a tobbiek hogy csak jatszod:) mna hat szep napokat nektek szulok nelkul is:) Szia Lau>:D<

Laura írta...

nincs itt semmi probléma:) mindenki tudja a saját dolgát:)