2010. május 25., kedd

hűha..

Vészesen közeleg az a bizonyos nap, amit az emberek vmi miatt :P szülinapnak hívnak:D
Ráadásul az enyém...és még ennél is nagyobb ráadás, hogy ez már a 20. lesz.
El sem hiszem. Kezdek öregedni:P
Érdekességképpen utána jártam, hogy Mami és Anya 20 évesen hol tartottak éppen..:)
Az eredmény:
1969. június 1. Mami: a majdnem 1 éves kislánya (Anya:) boldog anyukája volt:D

1988. június 1. Anya: 1 év és 15 nap múlva férjhez ment..(1989. 07. 15.) Szűk egy évre rá megszülettem:) (1990. 06. 01.)

2010. 06. 01. Én: Éppen ezen a napon nézhetem meg a kijavított írásbeli érettségimet..
Lázasan készülődök a szóbelire..hmm..naa, azért ez is valami:P De majd "meglássuk" a későbbiekben:D

Egyéb érdekességek is vannak a dátumokkal kapcsolatban..:)
Papa, én és Anya mindannyian 1-jén születtünk, csak 3 egymást követő hónapban:D
Május 1 Papáé, a június az enyém, Anyáé meg a július:)
Apa és Barnabás 42 év különbséggel egy napon születtek:) ez a február 21.

Egyébként nem sok minden fog változni azzal, hogy 20 leszek, csak az a tudat..na de mindegy.
Ez így van jól!:)
További szép hetet Nektek!
Mi készülünk Vajdahunyadra a Tinikórussal...majd arról is beszámolok.:)

Nincsenek megjegyzések: