2010. május 12., szerda

Zilahi szép emlékek :)

Találtam néhány képet..de előtte megosztom veletek azt a pár mondatot, ami a legjobban megmaradt nekem erről a konfiról.
Már nem emlékszem ki mondta:P
A lényege ez: Ha úgy érzed, hogy az igehirdetésből semmi sem vonatkozik rád, nem szólt hozzád, akkor gondold át, hogy mennyit gépeztél, tv-ztél az elmúlt időben. Ez a sok felesleges hülyeség elfoglalja a helyet a szívedben, az eszedben, és nem marad helye Isten üzenetének.
Nagyon elgondolkoztam ezen. Én is voltam már így, de másoktól is sokszor hallottam ilyesmit.
"Itt már nem kapok semmit..máshol biztos jobb a tanítás.."Nem furcsa, hogy sokszor hamarabb eszünkbe jut egy sztárról szóló pletyka, vagy kívülről fújjuk 1-1 színésznek a nevét, meg hogy melyik filmben szerepelt...ahelyett, hogy igeversekkel "telítenénk meg" a fejünket?? Lehet, hogy nem itt tartanánk lelkileg.
Nekem is megmaradt az amit Meláth Attila kérdezett a békési konfin..Te fel tudnál sorolni fejből 70 igeverset?

Az éneke is nagyon tetszettek, tanultam újakat is:)
Na meg hát azok a finom ételek, amit a konyhás nénik-bácsik készítettek!

A vendégfogadóim is nagyon aranyosak voltak, mint mindig:DAzok a jó beszélgetések az Elekes családdal..:)
Hmm..meg Piroska néni menta teája:DMeg azok a finom sütik...:)Meg az új ismerősök:)

Azt hiszem megérte elmenni!:P
És most jöjjenek a képek:)Hazafelé, a Királyhágón:)

3 megjegyzés:

Ilyés Zizi és Tibor írta...

menj te :) varom lassalak ujbol...

Elily írta...

ird legyszi ide az emailoda amire kuldhetem a meghivot...koszi

Laura írta...

lauralisztes@gmail.com :) várom:)