2010. július 16., péntek

szokatlan

Hajnali 1től egyedül vagyok a lakásban. A család (kivéve persze engem:P) nyaralni ment a Hargitára. Jó, mi? :) Tegnap este nem tudtam elaludni a hőségtől, éjfél után meg már azért nem, mert fél 1kor úgyis fel kellett keljek. 1 óra után pedig azért nem tudtam aludni, mert túl nagy volt a csend. Igen, nem hallottam Gréti csámcsogását :P, nem jött fel Barnus hajnali 7kor, hogy ébjesztŐŐŐŐ...na ennyit az éjszakámról.
Vasárnap én is elutazom Budapestre, onnan Dunaszentbenedekre, igen ez a neve annak a kis falunak, vagy nem is tudom minek:P, ahová a József utcai ifivel megyek. És persze Barbival. Jaj de várom már!
Közben gondolok a családra, akik most már lassan közelednek a cél felé, ja és igen: a Budai családra, akik Gyergyóban táboroznak, a Mike családra, akik lehet, hogy még mindig családlátogatós körúton vannak. Ez utóbbi nagyon ismerős:) Tavaly mi is ezt csináltuk. Jó móka, és egyben örömöt is szerzünk a rég nem látott rokonoknak. Szeretem.
Jaj, de nem tudom, hogy most mit kezdjek magammal. A "nagy semmittevés" betegségében szenvedek. Már terveztem, hogy ellátogatok Barbihoz, csak még nem tudom mikor. Itthon meg lehet gyulladniiiiiiiiiiiii. Ez katasztrófa. Kint persze még legalább 10 fokkal melegebb van. Punnyadás.
Kívánom, hogy szép napotok legyen!
Én is próbálom hasznossá tenni magam:P

Nincsenek megjegyzések: