2010. június 17., csütörtök

finish:D

Ma szóbeliztem töriből és hittanból. Nem mondom, hogy nagyon könnyű volt. De vége. Ennyi volt:D
A náci Németországot húztam, nme jött be a taktikám, miszerint Hunyadit, vagy a 18. századi magyar népességet kellett volna kapjam. Hát ez van. Bújtam az atlaszt és a forrásokat, aztán nem is lett annyira nagyon rossz. :)
Hittanból meg a teremtést és Isten gondviselését húztam:P Ehhez talán nem is fűzök semmit:P :D
Röviden ennyit az érettségiről. Holnap mehetek aláíratni az orvosi papírjaimat, na meg tüdőszűrő is lesz. Pff. Csak erre vágyom:D Mind1. Kell a továbbtanuláshoz.
Már csak 6 nap és ott leszünk egy picit Zilahon, és megyünk a Hargitára! :) Jajj de várom már:)
Na én mentem is most, még mindig görcsben áll a gyomrom, majd kiheverem vhogy ezt a napot:)

Nincsenek megjegyzések: