2010. június 8., kedd

lassan jobban

Hát azt hiszem ezzel el is árultam, hogy milyen volt a hétvégém. Borzalmas.
Hasfájás+hányinger 3 napon keresztül. Nem ettem+alig-alig mozdultam szintén 3 napig.
Mivel pedig nem mozdultam 3 napig, úgy elfeküdtem az ízületeimet, hogy 2 napig még az is fájt, nem is akárhogy.
DE MA MÁR JÓL VAGYOK:D (ma Barnus és Orsi "van soron"..nálunk ez így megy:P)
pár napos vírus, de az a pár nap..pff.

Utolsó hét az érettségi előtt. Lassan kezdek becsavarodni:D
Nemcsak emiatt, hanem egyszerűen a hétköznapi történések miatt is.
Isten nagyon sok dologra tanít, csak hát nem mindig olyan könnyű.
Pl.: ilyen apróságok, hogy időbeosztás:P

Most ezzel vagyok gondban...a nyárral kapcsolatban is. Tudom, hogy nem tudok ott lenni minden jó programon, na de hogy döntsem el, hogy hova menjek???Ááááá:P

Ezek vannak mostanában, de persze a legközelebbi "program" az érettségi.:P

Kérlek, imádkozzatok értünk, érettségizőkért!
További szép napot!:)

2 megjegyzés:

iri írta...

Adjon az Ur sok sikert!

Laura írta...

Nagyon köszönöm!:)