2010. június 16., szerda

jelenleg darabokban

Igen, így érzem magamat...holnap szóbelizek, úgy érzem nem tudok eleget, mégsem megy már szinte semmi a fejembe.
Ma egész nap a teraszon tanultam a törit, azt se tudom hány tételt:P Már épp gyűrtem volna le a következőt, csakhogy elkezdtem bólogatni...ez elég konkrét jel arra nézve, hogy pillanatokon belül bealszok. Így hát csak néztem ki a fejemből, amikor is jött a nagy szikra, és kipattant...tudniillik a fejemből. Mégpedig, hogy bármi is lesz holnap reggel, vagy balról, vagy jobbról (erre még alszok 1et) az 5. borítékot fogom húzni. Mostantól kezdve már nem is gondolkozok ezen, lesz ami lesz:)
Egyébként meg azért, mert van rá esély, hogy sorba teszi a tanár a borítékokat. Az 5. tétel elölről-hátulról tetszik nekem:) Aztán majd meglátjuk mi lesz. Annyi forrást kapunk, hogy csak megoldom vhogy.
Hittanból azért van még mit átnézzek, úgyhogy lassan megyek is.
Imádkozzatok értem, ha eszetekbe jut ez az én apró-pici kis vizsgám:P (Berta is holnap fog vizsgázni, ő lesz az 1., én a 2...ez elég logikus, tudom..egymás után vagyunk a névsorba..vajon miért is?:P:D)
Tehát holnap 8:00 :)

Ui: Ma azt hiszem lecsúszott egy fél tábla csoki, egy kisebb tál cseresznye..a tanulás ára:P kell a sok kalória:D

3 megjegyzés:

pompom írta...

meg én is holnap fogok vizsgázni...:D
mind a 3man egy nap, whoooooooooo!!!!! :D

DuLittle írta...

Laurám!
Hiszen neked ma van a névnapod! Ezen a csodás napon, amikor végre túlvagy a törin! Biztos jól sikerült..:)
Boldog névnapot!
Puszi: Liv

Laura írta...

jaja, túl vagyok, a náci Németo-ot húztam..pff. nem jött be a taktikám. ennyi.
köszi a névnapi köszöntést. :)