2010. június 4., péntek

Mai tanulság

Nem volt olyan vidám a reggelem..rosszul aludtam az éjjel, mostanában sokat fáj a hasam.
Aztán természetesen volt mi idegesítsen..mindig úgy észreveszem az ilyen helyzeteket.
Mire felkeltem sztem Orsi elvitte az esernyőmet:S És ma én is megyek Csabára.
Nem szeretek megázni, na de ki az aki igen??:) Aztán segítenem kellett anyának a konyhában, és olyan kedvetlenül tettem:S
Felmentem a galériára és Bibliát olvastam. És melyik rész volt??:D Filippi 4,1-9
Ennek a résznek a címe Keresztyén élet becsületben és ÖRÖMBEN:)
A Mai Igét olvastam és az utolsó mondat így hangzott: (ahelyett hogy zúgolódnánk) Biztos, hogy ma is találhatsz vmit, amiért dicsőítheted Istent!
Hát hogyne:D Pl.: Apa ma túl lesz a vizsgáztatáson a suliban, van MÉG MÁSFÉL HÉT arra hogy tanuljak az érettségire:), viszonylag könnyen megy a tanulás, meglátogathatom a kis barátnőmet, Dorkát:) Mami elvállalta, hogy vigyáz Barnusra amíg nem leszünk itthon ma...
Látjátok mennyi minden eszembe jutott? Ezek mind apró dolgok, de hálásak lehetünk értük!

Nektek is van miért dicsérni Istent a mai napon?:)
Remélem:)
Szép napot!

5 megjegyzés:

Laura írta...

+1 amiért ma hálás lehetek: voltam bent Csabán és hazafelé Bertával jöttem a buszon, és hirtelen nem jól éreztem magam. Olyan "Vajdahunyados-buszos-émelygős" érzésem volt...de nagyon. Le is szálltam még Csabán a buszról, aztán csak imádkoztam, hogy jobban legyek, és a következőre fel tudjak szállni..éppen, de túl éltem a hazautat:D Köszönöm!

DuLittle írta...

Ma én is émelyegtem a buszon. Ez a végkimerülés jele.
Nekem is van hálaokom: Végre 5-6 óránál többet aludhatok..
Most ez komoly, ezért nagyon hálás vagyok..Ja meg amiért küdöttem az évben, azt megkaptam: nyelvtan 5-ös! :)))
Lau,sok erőt! Imádkozom érted.
Bye dear :)

pompom írta...

ja, nem gondoltam h ezt itt látom majd viszont. ezúton is elnézést kérek hogy elvettem az esernyődet, azt hittem nem mész csabára, hát...mostmár mindegy.

Laura írta...

nem haragszom:D nem azért írtam kiiii:P

pompom írta...

tudom :D