2009. május 7., csütörtök

Csütörtök - most már suli :D

Háát igen...
Eddig tartott a pihenés.
Reggel elaludtam.:D
Töltőn volt a telom, és hát az olyankor kikapcsol:D
Ezért már reggel nem is ébresztett.
Apa 7:35kor szólt, hogy azért már jó lenne felkelni.
7:35!Áááááááá...
Akkor is képes vagyok elkésni, ha 7kor kelek, de így...:D
Szóval leszaladtam a galériáról, nagyjából összekaptam magam.
8:01kor léptem ki a kapun:D
Dehát mire jó, ha az ember a sulival szemben lakik:D:D:D
Így éppen még nem volt bent a tanár...:)
De nem csak én késtem ám:P voltak még rajtam kívül:D
Az ofőnket felidegesítették a nyolcadikosok,
így aztán rajtunk csattant az ostor...
Kicsit durva volt, deháát ez van:)
Elmaradt a hittan, mentünk kajálni.
Nati tortát fog hozni a szülinapján:D
Ajjajjj...:D akkor én már 4 napja 19 leszek!!!
Egyébként nem érzem úgy, hogy kilógnék a sorból.
Az a lényeg:D
Délután én tartottam itthon a frontot:)
Apa elment a könyvtárba tanulni...
Ott nem tudjuk zavarni:D
Szegény...holnap lesz az első vizsgája az egyetemen!:)
Nagyon tanul:)
Anya továbbképzésen volt a zenesuliban.
(mi csak csoportos terápiának mondjuk:D,
de anya szerint tényleg vmi olyasmi)
Szóval egyedül voltam itthon a két legkisebb tesómmal.
Jeee:D
A többiek zenesuliban, napköziben...
Jól elvoltunk.:D
Rendbe raktam a konyhát, beraktam egy nagy adag mosnivalót,...
mosogatógép...tiszta tányérok ki...koszosak be:D
szóval mindig volt vmi tennivaló.
Így megy ez:)
Közben persze ment a tenisz.
A hétvégém is ilyen lesz...
Anya még mindig ezen a továbbképzésen, apa egyetemen...
De azért talán többen itthon leszünk, mint ma.

Nincsenek megjegyzések: