2009. május 5., kedd

kedd - még mindig szünet :D

Hhuuuu. Berta tegnap érettségizett matekból!
Azt mondta, jól sikerült neki:)
Én tudtam:D
Nagyon izgult, de mindig is jobb volt matekból, mint én:D

Kicsit összejöttek délutánra a tennivalók...:)

Délben én hoztam haza Barnabást.
Elmentem Fannihoz angolozni.
Hazajöttem...linzertésztát csináltam...
Nem volt rá sok időm, mert kb 4re vártam Dorkát.
Már régóta szeretett volna eljönni hozzám.
4 éves, és azóta vagyunk ennyire jóban, mióta megengedtem neki,
hogy feljöjjön gyerekkórusra.
Akkor pont én helyettesítettem anyát:)
Annyira örült neki, hogy azóta egyik vasárnap sem
maradhat el, hogy odajöjjön puszit adni:D
Olyan kis aranyos!:)
Szóval kitaláltam, hogy sütök vele sütit.
Anya diktálta receptet...:D...soha nem csináltam még ezt a sütit.
Aztán megjött Dorka.
Kinyomkodtuk a formákat, nagyon tetszett neki:)
A kedvencünk a szív volt:D és a pillangó:)
Ezekből lett a legtöbb:D
Fél 7kor ment haza:)

Én meg mentem anyáékkal a próbára.
Jó volt nagyon.
Zongoráztam, énekeltünk...

Hazajöttünk...vacsora...
Aztán 9kor leültünk anyával megnézni az Észak és Dél -t.
Negyed 1kor lett vége:D
Nagyon jó volt.:)

3 megjegyzés:

Berta írta...

Azért azt az érettségit még ne kiabáld el, majd holnap megtudjuk. :)

pompom írta...

Ma tudod meg az érettségit?????
De jó!!!

DuLittle írta...

Wáóóó..És én még nem is tudom az eredményét!
Egyébként az Észak és Dél tényleg nagyon szuper kosztümös film!