2009. május 2., szombat

május 1. munkaszüneti nap -> NINCS SULIIII!!! :D

Hát akkor egy pár szót a családi találkozóról:)

Nagyon jól sikerült. 20an voltunk.
A nagyszüleim, a szüleim, 7 tesóm, a nagynéném a férjével és
a 6 gyermekükkel:)
Szóval jó sokan:)

Nagyon jó idő volt (amiért imádkoztam is:D)!
Beszélgettünk az udvaron...írtam a naplómat...
Aztán hallgattam egy jó pár fárasztó viccet.
Nagyon-nagyon-nagyon lefárasztottak.

Úgyhogy Orsival hazajöttünk délután kb fél 4kor.
Nekem nagyon fájt a hasam a sok finom kajától...:S
úgyhogy lefeküdtem aludni.

Orsi elment az osztálytársával a főtérre.

Felkeltem...zenét hallgattam...aztán msn-eztem:)
És mikor már léptem volna ki...lefagyott a gép:(

Ezután Orsi eszembe juttatta, hogy este énekóra lesz az imaházban!
Tudtam!!!
Ez mindig így szokott lenni!
Mindig elfelejtem, és az utolsó pillanatban jut eszembe, és akkor meg
már semmi kedvem menni...
De azért jó volt, segítettem zenei táboros meghívókat hajtogatni...
Aztán énekeltünk:)
Szóval végül jó volt.

Hazajöttem, teniszt néztünk anyáékkal:)
Vagy az snooker volt?:D
Már nem is emlékszem:)

Ja igen, ha még nem tudná mindenki: eléggé feledékeny vagyok:S
Mostanában nagyon sűrűn előfordult velem:)
Ilyenkor olyan vagyok, mintha nem lenne ki a 4 kerekem...:D
De azért igyekszem én...
Hhuuu...mi lesz ha idős leszek...
Na inkább hagyjuk is:D

Az előbb akartam még vmit írni...
Ja igen, hát persze.
Szóval azért keverem most a teniszt a snookerrel,
mert ha be van kapcsolva a tv, akkor vagy snooker vagy tenisz megy.
Most ez ilyen időszak.
Apa a snookerért van oda, anya meg a teniszért:D
Így általában nézzük mind a kettőt:D
Nem is olyan rossz.

Na jó, nem vagyunk tv függők!!!
Általában este nézzük...

Azigen...ez egy kisebb regény lett,
remélem azért volt türelmetek elolvasni:D

Nincsenek megjegyzések: