2009. május 4., hétfő

zsúfolt vasárnap :D

Anyáknapja:)

Nálunk a gyülekezetben ezt családi napnak hívjuk.
De azért a legtöbb vers az anyukáknak szól:)

Reggel 9re mentem az imaházba.
Bibliaóra volt, de most nem tanítottunk a gyerekeknek,
mert gyakoroltuk a délutáni szolgálatot:)
Jó volt nagyon az istentisztelet!
Merényi Zoli tanított.
1 Korinthus 15:58
Jegyzeteltem is, pedig ritkán szoktam:)
Többek között bátorítást kaptunk arra, hogy
fogadjunk vendégeket a missziós konferencián...
Úgy örülök, hogy anyáék ilyen vendégszerető emberek:D
Ezt megtanultam tőlük:)
Isten mindig visszapótolja azt a fáratságot,..., amit ebbe
belefektetünk!
Szóval a konfi után ismét lesznek vendégeink.
(nem tudom írtam e, de 6 lány aludt nálunk!Nagyon jól éreztük magunkat:)

Hol is tartottam...
Ja igen, szóval istentisztelet után 3 próbán voltam.

1. a lányokkal elpróbáltunk 1 éneket délutánra, nekem kellett kísérni.
2. aztán gyerekkórus próba volt, ott is kellett zongorázzak...
3. és végül beestem a nagy énekórára:)
Csupán ennyi:D
Aztán hazajöttem, megebédeltünk, beszélgettünk...
És délután gyakoroltam zongorát.
Muszáj volt, mert délben kaptam meg 1 zongorakíséretet:D
Az ilyet annyira szeretem:S
Szóval gyakoroltam:)

Utána elmentünk 4re próbálni.
Az istentisztelet kicsit fárasztó volt, ez főleg a gyerekeken látszódott.
Ott ültünk velük az énekkarba...:D
Próbáltunk fegyelmezni, dehát...
Na mindegy.

Anikóval jöttem haza, most én kísértem haza őt.
Én következtem:)
Jót beszélgettünk:D
Aztán itthon vacsiztam.

Anyáék elmentek sétálni, mi addig filmet néztünk.
4en egy gatyában.
Erről, azt hiszem már írtam korábban.
A legvégén van egy szám, amikor a neveket sorolják fel...
Annyira jó akkordok vannak benne...:D
Azon gondolkoztam egész este.
Megpróbáltam elzongorázni...még nem tökéletes:D

Nincsenek megjegyzések: