2009. május 7., csütörtök

Hogy eltelt az idő...
Most nézem, hogy kedden írtam utoljára.
Tegnap a szünet utolsó napja volt:S
Itthon voltam, segítettem amit kellett.
Anya este jött haza a zenesuliból,
apa elöljáróságin volt az imaházban.
Este fél 9ig fent voltam msn-en.
Hhuu...kicsit késő volt már.
De jót beszélgettem, és még azt is megtudtam, hogy
2 olyan ember van a Bibliában, akit
Isten magához vett, mielőtt meghaltak volna!:D
Az egyik Illés (ezt már régóta tudtam:D),
a másik Énók. Róla csak egy pár sor van a Bibliában.
Most már ezt is tudom:D
Fél 9kor úgy jöttem el a géptől,
hogy megyek aludni.
Na perszeee:)a fiúk meccset néztek...
És hát Barcelona-Chelsea:D
Úgy volt, hogy csak az 1. félidőt nézem meg, de aztán hazajött apa,
és nem hagytuk ott egyedül:D
Hát mit ne mondjak...a vége volt a legjobb!:)
1-1 lett, de a Barcelona jutott tovább, mert
az idegenben rugott gólok száma számít...
Szóval Manchester-Barcelona döntő lesz.
Május 26:)
Ez volt a tegnapi napom:D

1 megjegyzés:

pompom írta...

Miért nem a Chelsea jutott tovább?!
:'(