2009. május 11., hétfő

Hogy milyen volt a mai napom?
Hm.:)
Egész jó:)

Első óránk a szokásos áhitat volt a templomban.
Megtudtuk, hogy tovább jutottunk az énekversenyben:D
Jeee:)
Aztán volt 1 átlagos töri óra.
És ezek után NÉMET óránk volt!!!
Hihetetlen...
Ez lehet, hogy nem annyira érthető.:)
Az a lényeg, hogy a tanárunk államvizsgázik...
Szóval hogy úgy mondjam, eléggé elszoktunk a német óráktól:D
Így a mait elég nehéz volt kibírni.
Majdnem végig beszélgettem Barbival (aki németen mellettem ül)az egészet.
Persze miután a tanár ránk szólt, megpróbáltuk fékezni magunkat:)
Több kevesebb sikerrel:D
De hát ez van.
Német után biosz volt, amin dogát írtunk.
Nem is én lennék, ha nem felejtettem volna el megcsinálni
1 12 pontos esszé feladatot.:S
:D:D:D
Azért annyira nem ijedtem meg, mert a múlt héten
kaptam egy pár jó jegyet bioszból:)
Hát ez volt a sulban.

Ja igen, még megkajáltunk, aztán jöttem haza.

Kicsit zenét hallgattam, aztán msn-eztem...:)
Megint kaptam 1 jópár zenét:D
Megmutattam apának...meghallgatta egy párszor...
...aztán megmutatta anyának:D
Így megy ez nálunk:)
Tényleg jók:D

Msn után kimentem az udvarra tanulni a magyart.
Majdnem lesültem:D de nem olyan nagy baj,
legalább lesz egy kis színem:)

Most anyáék nincsenek itthon, úgyhogy megyek is...
Nehogy a kicsik csináljanak vmit...:D
(ilyenkor szokott az megtörténni, hogy Barnus bepisil...
...vagy vmit kiborítanak...aztán takaríthatok:D)
Szóval jobb ha most megyek:D

Nincsenek megjegyzések: